Najczęściej zadawane pytania

Jak zacząć korzystać z aplikacji?

Czym są projekty i zadania w aplikacji?

Zadania to praca wykonywana w danym momencie, której czas rejestrujemy. Projekty są zbiorem wszystkich zadań. Na poniższym przykładzie użytkownik mierzy czas zadania "Create marketing strategy" w projekcie "Marketing"

Czym są projekty i zadania w aplikacji?

Jak zarejestrować czas zadania?

Wprowadź nazwę zadania i kliknij enter. Kursor przesunie się do następnego wiersza tabeli, w którym możesz wprowadzić czas ręcznie lub zmierzyć go stoperem.

Jak zarejestrować czas zadania?

Jak dodać nowy projekt?

Kliknij w kolorowe, rozwijane menu po lewej stronie. Dodaj nowy, lub wybierz istniejący projekt.

Jak dodać nowy projekt?

Jak mogę sprawdzić czas zarejestrowany w przeszłości?

Timepot domyślnie wyświetla aktualny tydzień. Kliknij w ikonę kalendarza, aby wybrać tydzień, do którego chcesz wrócić.

Jak mogę sprawdzić czas zarejestrowany w przeszłości?

Jak mogę znaleźć zadanie, które już zostało dodane do systemu?

Wpisz początkowe litery nazwy, żeby zobaczyć rozwijaną listę zadań zawierających te litery. Wybierz to, którego szukałeś.

Jak mogę znaleźć zadanie, które już zostało dodane do systemu?

Jak edytować zadania?

Kliknij w ikonkę ołówka, aby edytować nazwę zadania lub przypisać go do innego projektu. Zapisz zmiany.

Jak edytować zadania?

Jak zapraszać użytkowników do mojego konta?

Z menu po prawej stronie wybierz zakładkę Użytkownicy. Następnie kliknij Zaproś użytkowników i wpisz maile osób, które chcesz zaprosić. Zaproszeni otrzymają maile z linkiem do rejestracji w aplikacji.

Jak zapraszać użytkowników do mojego konta?

Jak mogę wybrać lub zmienić kolor projektu?

Wybierz zakładkę Projekty z menu po prawej stronie. Najedź kursorem na wybrany projekt, kliknij ikonę ołówka, wybierz kolor i zapisz zmiany.

Jak mogę wybrać lub zmienić kolor projektu?

Mam problem z aplikacją. Jak mogę się z Wami skontaktować?

Kliknij na ikonkę czatu w menu po prawej stronie. Na Twoją wiadomość odpowiemy w ciągu 24 godzin.

Mam problem z aplikacją. Jak mogę się z Wami skontaktować?

Jak mogę zmienić swoje zdjęcie profilowe?

Kliknij w swoje zdjęcie lub avatar w prawym górnym rogu. Z rozwijanego menu wybierz Edytuj profil. W nowym oknie będziesz mógł zmienić swoje zdjęcie profilowe. Nie zapomnij zapisać zmian.

Jak mogę zmienić swoje zdjęcie profilowe?

Czy mogę zmienić nazwę swojego profilu?

W każdej chwili możesz edytować swoje dane w aplikacji. Kliknij w zdjęcie lub avatar w prawym górnym rogu. Z rozwijanego menu wybierz Edytuj profil. W nowym oknie będziesz mógł zmienić swoje imię i nazwisko oraz zdjęcie profilowe. Nie zapomnij zapisać zmian.

Czy mogę zmienić nazwę swojego profilu?

Wersja próbna

Czy przy rejestracji muszę podawać dane karty kredytowej?

Nie, dane karty kredytowej będą potrzebne dopiero po zakończeniu 30 dniowej wersji próbnej.

Czy wersja próbna ma te same funkcje co wersja płatna?

Tak. Pozwalamy naszym użytkownikom przetestować pełną wersję aplikacji, bez żadnych ograniczeń funkcjonalnych.

Czy w trakcie testowania aplikacji mogę zapraszać innych użytkowników?

Tak, już w trakcie 30 - dniowej wersji próbnej możesz tworzyć swój zespół. Tutaj dowiesz się jak to zrobić.

Jak mogę się zarejestrować?

Kliknij tutaj.

Czy są jakieś ukryte opłaty za korzystanie z aplikacji?

Nie, Timepot kosztuje $4 za użytkownika miesięcznie, bez żadnych ukrytych opłat.

Czy mogę wydłużyć czas korzystania z wersji próbnej?

Prześlij nam swoją opinię o aplikacji, a my wydłużymy Twoją wersję próbną o dodatkowe 14 dni.

Płatności

Jakie są akceptowane metody płatności?

Za dostęp do aplikacji można zapłacić kartą kredytową. Akceptujemy karty Visa, Mastercard, Maestro, MaestroUK & Discover.

Jak skorzystać z kodu promocyjnego?

Aby skorzystać z kodu promocyjnego wpisz go w okienku rejestracji pod nazwą swojego konta.

Jak skorzystać z kodu promocyjnego?

Dezaktywowałem użytkownika. Czy nadal muszę za niego płacić?

Nie. Od następnego okresu rozliczeniowego, Twoja karta nie będzie obciążana płatnością za dezaktywowanego użytkownika.

Moja płatność została odrzucona. Co mogę zrobić?

Najczęstszym powodem odrzuconych płatności są problemy w komunikacji z bankiem. Odczekaj chwile i spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie powracał skontaktuj się z nami pisząc na support@timepot.io

Jakie płatne plany oferuje Timepot?

Mamy jeden prosty plan. Timepot kosztuje $4 za użytkownika miesięcznie.

Jak mogę zaktualizować dane karty kredytowej?

Kliknij w zdjęcie lub avatar w prawym górnym rogu. Z rozwijanego menu wybierz Informacje o płatnościach. W następnym okienku będziesz mógł edytować dane karty kredytowej.

Jak mogę zaktualizować dane karty kredytowej?

Aplikacja

Czy mogę zobaczyć wersję demo aplikacji?

Wersja demonstracyjna aplikacji jest dostępna tutaj. Pozwoli Ci wypróbować wszystkie funkcje Timepota bez rejestracji. Możesz również skontaktować się z nami w celu umówienia spotkania, na którym pokażemy Ci jak działa Timepot i jak może usprawnić funkcjonowanie Twojej firmy. Napisz na demo@timepot.io

Czy moje dane będą bezpieczne w aplikacji?

Wszystkie wrażliwe dane w tym dane karty kredytowej są szyfrowane w technologii SSL. Dane naszych użytkowników są poufne, a dostęp do nich jest zabezpieczony.

Czy usunięcie użytkownika sprawi, że jego dane w aplikacji znikną?

Nie. Dane dezaktywowanego użytkownika pozostaną w systemie. Ważne: Każdy dezaktywowany użytkownik może być ponownie aktywowany w systemie.

Czy macie wtyczkę do Chrome?

Tak. Wtyczkę, możesz pobrać tutaj. Pozwoli Ci zintegrować aplikację z innymi systemami.

Czy Timepot jest zintegrowany z innymi narzędziami do zarządzania projektami?

Dzięki wtyczce do Chrome, możesz rejestrować czas bezpośrednio w takich aplikacjach jak: Jira, Trello, Youtrack, Gmail, dokumenty, slajdy i arkusze Google. Pobierz wtyczkę.

Mam sugestię dla Timepota. Jak mogę się nią podzielić?

Rozwijając Timepota często korzystamy z sugestii naszych użytkowników. Wyślij swój pomysł na support@timepot.io.

Co oznacza klucz API w moim profilu?

Klucz API pozwoli Ci zintegrować inne narzędzia z Timepotem.

Czy Timepot ma wersję mobilna aplikacji?

Pracujemy nad mobilną wersją aplikacji. Poinformujemy naszych użytkowników, kiedy powstanie.

Czy aplikację musze pobrać i zainstalować na swoim komputerze?

Timepot jest dostępny w przeglądarce internetowej, bez pobierania i instalacji. Jeśli chcesz korzystać z aplikacji desktopowej, można ją pobrać i zainstalować na systemach Windows, Mac i Linux.

Mierzenie czasu pracy

Kto ma dostęp do mojej tablicy zadań w aplikacji?

Administratorzy aplikacji mogą przeglądać i edytować tablice wszystkich użytkowników. Użytkownicy mają dostęp do swoich raportów, podglądu tygodnia i urlopów.

Czy rejestrowane godziny muszą zostać zaaprobowane przez managera?

Nie. Wprowadzone godziny nie wymagają potwierdzenia. Administrator aplikacji może je monitorować i poprawiać błędy

Czy Timepot wysyła przypomnienia?

Nie. Timepot nie ma takiej funkcji.

Jak monitorować godziny moich pracowników?

Tylko administratorzy systemu mają dostęp do godzin pracy całego zespołu. Przejdź do zakładki Raporty. Wybierz użytkownika.

Na tym ekranie możesz monitorować godziny według zadań lub projektów w formie listy zadań bądź wykresu.

Jak monitorować godziny moich pracowników?

Czy muszę przypisywać zadania do projektów?

Nie. Wybierz projekt, a następnie wpisz nazwę zadania. Zadanie zostanie automatycznie dodane do projektu. Zobacz jak dodawać zadania.

Czy dezaktywacja użytkownika skutkuje usunięciem jego danych z systemu?

Nie. Dane dezaktywowanego użytkownika pozostaną w systemie. Ważne: każdy dezaktywowany użytkownik może być ponownie aktywowany w systemie.

Dlaczego widzę zadania, bez zarejestrowanego czasu?

Timepot pokazuje zadania z 5 ostatnich dni, żeby usprawnić mierzenie czasu powtarzających się zadań.

Czy można wpisać dokładne godziny zamiast długości zadania?

Tak, wpisz godzinę rozpoczęcia i zakończenia wykonywania zadania. Automatycznie czas zostanie przeliczony na długość.

Czy można wpisać dokładne godziny zamiast długości zadania?

Raporty

Jak generować raporty?

Wybierz Raporty z menu po prawej stronie. Na ekranie raportów możesz dowolnie przeszukiwać i filtrować dane według projektów, zadań i użytkowników. Jak pokazano poniżej wszystkie aktywne filtry wyświetlają się na górze ekranu. Dane prezentowane są jako lista zadań, wykresy z podziałem na projekty i wykresy z podziałem na użytkowników.

Jak generować raporty?

Jak mogę przedstawić klientowi raport z aplikacji?

Raporty z wybranymi filtrami możesz wyeksportować do pliku CSV lub PDF.

Jak mogę przedstawić klientowi raport z aplikacji?

Jak filtrować raporty?

Opcja filtrowania pozwala na wybranie wielu projektów, użytkowników i zadań. Administratorzy aplikacji mogą dostosowywać raporty do swoich potrzeb wybierając filtry bądź wpisując słowa kluczowe do wyszukiwarki.

Czy można zmienić rodzaj wykresu w raportach?

Jak pokazano poniżej Timepot pozwala wybrać między wykresem kołowy a słupkowym.

Czy można zmienić rodzaj wykresu w raportach?

Finanse

Jak Timepot przelicza przychód, koszty i zyski z projektu?

Administrator może określić godzinową bądź miesięczną stawkę projektu w różnych walutach, lub wpisać stawkę za projekt fixed price. Podobnie koszty, mogą być określone jako godzinowe lub miesięcznie wynagrodzenie. Mając dane o czasie pracy, system na bieżąco przelicza przychody, koszty i zyski z projektu.

Jak Timepot przelicza przychód, koszty i zyski z projektu?

Jak oszacować koszty nowego projektu?

Moduł finansowy pozwala zrozumieć jak rozkładają się przychody, koszty i zyski z projektu. Analiza finansowa istniejących projektów pozwala przygotować dokładniejsze wyceny kolejnych, podobnych projektów.

Jak oszacować koszty nowego projektu?

Czy mogę zobaczyć jakie zyski przynosi wybrany użytkownik?

Raporty finansowe pozwalają zobaczyć zyski jakie przynosi wybrany użytkownik. Administrator może wyświetlić raporty dla jednego bądź wielu użytkowników z urlopami lub bez.

Czy mogę zobaczyć jakie zyski przynosi wybrany użytkownik?

Urlopy

Jak mogę dodać dzień wolny?

Wybierz Urlopy z menu po prawej stronie. Kliknij Dodaj Urlop w lewym górnym rogu, wybierz datę i zapisz.

Możesz również zaznaczyć dzień, bądź kilka dni bezpośrednio na kalendarzu. System automatycznie wyświetli liczbę zaznaczonych dni urlopowych.

Jak mogę dodać dzień wolny?

Czy Timepot informuje mojego managera kiedy dodaje urlop?

Tak, Timepot wysyła powiadomienia o dodanych i usuwanych dniach urlopowych.

Czy każdy w firmie ma dostęp do mojego kalendarza urlopów?

Tak, kalendarz urlopów jest wspólny dla wszystkich użytkowników. Pozwala monitorować kiedy członkowie zespołu nie będą obecni w pracy. Kliknij na zdjęcie użytkownika, żeby zobaczyć jego dni urlopowe, podświetlone na zielono.

Czy każdy w firmie ma dostęp do mojego kalendarza urlopów?

Użytkownicy

Jak mogę zobaczyć listę wszystkich użytkowników?

Wybierz Użytkownicy z menu po prawej stronie. Listę użytkowników możesz przeszukiwać po imieniu i nazwisku.

Jak mogę zobaczyć listę wszystkich użytkowników?

Jak mogę zobaczyć tablicę zadań użytkownika?

Kliknij w zdjęcie lub awatar wybranego użytkownika na liście, aby wyświetlić jego tablicę zadań.

Jak mogę zobaczyć tablicę zadań użytkownika?

Jak mogę nadawać uprawnienia administratora aplikacji?

Wybierz Użytkownicy z menu po prawej stronie. Kliknij w ikonę gwiazdki przy nazwisku użytkownika, żeby nadać mu uprawnienia administratora.

Jak mogę nadawać uprawnienia administratora aplikacji?

Jak wybrać stawkę i walutę wynagrodzenia użytkownika?

Na ekranie Użytkownicy kliknij ikonę dolara. W nowym oknie możesz ustawić stawkę wynagrodzenia użytkownika.

Jak wybrać stawkę i walutę wynagrodzenia użytkownika?

Jak tymczasowo dezaktywować użytkownika?

Na ekranie Użytkownicy kliknij ikonę koperty przy wybranym użytkowniku. Pamiętaj, że zawsze możesz reaktywować użytkownika, wybierając go z listy dezaktywowanych użytkowników na dole strony.

Jak tymczasowo dezaktywować użytkownika?

Czym jest funkcja managera i jak mogę ją nadawać?

Wybierz zakładkę Użytkownicy z menu po prawej stronie. Po najechaniu kursorem na wybranego użytkownika przy jego nazwisku pojawi się opcja wyboru spośród trzech stopni uprawnień. Uprawnienia managera pozwalają monitorować zadania wykonywane przez innych użytkowników, dają dostęp do projektów i raportów czasowych. Manager może korzystać z większości funkcji aplikacji, z wyłączeniem dostępu do danych finansowych firmy.

Czym jest funkcja managera i jak mogę ją nadawać?

Zespoły

Jak stworzyć nowy zespół?

Wejdź na Listę Użytkowników i kliknij “Utwórz Nowy Zespół”. Następnie wpisz nazwę nowego zespołu. Gotowe!

Jak stworzyć nowy zespół?

Czy można utworzyć nowy zespół tylko na widoku Listy Użytkowników?

Nie, można utworzyć nowy zespół również na widoku Listy Projektów.

Czy można utworzyć nowy zespół tylko na widoku Listy Użytkowników?

Jak usunąć zespół?

Na Liście Użytkowników najedź kursorem na zespół, który ma być usunięty i kliknij ikonkę “x”.

Jak usunąć zespół?

Jak przypisać użytkowników do zespołu?

Na Liście Użytkowników najedź kursorem na wybranego użytkownika, złap go i przeciągnij do odpowiedniego zespołu.

Jak przypisać użytkowników do zespołu?

Jak usunąć użytkownika z zespołu?

Na Liście Użytkowników kliknij nazwę zespołu. Najedź kursorem na wybranego użytkownika i kliknij ikonkę “x” znajdującą się za nazwą zespołu, z którego użytkownik ma być usunięty.

Jak usunąć użytkownika z zespołu?

Jak usunąć użytkownika z zespołu będąc na widoku Aktywni Użytkownicy?

Na Liście Użytkowników wybierz z menu “Aktywni Użytkownicy”. Następnie najedź na użytkownika i kliknij “x” przy nazwie zespołu, z którego ma być usunięty ten użytkownik.

Jak usunąć użytkownika z zespołu będąc na widoku Aktywni Użytkownicy?

Jak przypisać kilka zespołów do jednego użytkownika?

Na Liście Użytkowników najedź kursorem na wybranego użytkownika i kliknij “Dodaj Zespół”. Otworzy się okno, w którym wybierz zespoły z rozwijanej listy, potwierdź swój wybór klikając “OK”.

Jak przypisać kilka zespołów do jednego użytkownika?

Jak przypisać projekt do zespołu?

Na Liście Projektów najedź kursorem na projekt, który chcesz przypisać. Złap go i przeciągnij do wybranego zespołu.

Jak przypisać projekt do zespołu?

Jak usunąć zespoły z projektów?

Na Liście Projektów najedź kursorem na projekt. Kliknij “x” znajdujący się za nazwą zespołu, który ma być usunięty z projektu.

Jak usunąć zespoły z projektów?

Jak usunąć zespół z projektu będąc na liście Aktywne Projekty?

Na Liście Projektów wybierz z menu “Aktywne Projekty”. Najedź kursorem na nazwę projektu. Kliknij “x” znajdujący się za nazwą zespołu, który ma być usunięty z danego projektu.

Jak usunąć zespół z projektu będąc na liście Aktywne Projekty?

Jak przypisać kilka zespołów do jednego projektu?

Na Liście Projektów najedź kursorem na projekt i kliknij “Dodaj Zespół”. Otworzy się okno, w którym wybierz zespoły z rozwijanej listy, potwierdź swój wybór klikając “OK”.

Jak przypisać kilka zespołów do jednego projektu?

Jak wyświetlić tylko moje zespoły i projekty?

Zarówno na Liście Projektów, jak i Liście Użytkowników, można przełączać widok. Po wybraniu “Moje Zespoły” lista zespołów i projektów jest ograniczona do tych, do których użytkownik jest przypisany.

Jak wyświetlić tylko moje zespoły i projekty?