zarządzanie czasem

Jak zarządzają czasem założyciele startupów, które odniosły sukces? – Zuza Stańska

Jako druga w naszym cyklu pojawia się Zuza Stańska, obecna na polskiej scenie startupowej od jej początków. Zuza jest założycielką Moiseum, które wprowadza muzea i instytucje kultury w świat hi-tech. Moiseum stoi za DailyArt, aplikacją, która ma ok. 450.000 użytkowników miesięcznie na całym świecie, a The Next Web wybrał ją jedną z najlepszych aplikacji edukacyjnych 2012 roku. Oprócz własnych produktów, firma Zuzy ma na koncie wiele projektów zrealizowanych m.in. dla  Muzeum Powstania Warszawskiego, Muzeum Historii Żydów Polskich czy Narodowego Archiwum Cyfrowego. Zuza ma bardzo konkretną radę dla wszystkich, którzy myślą o założeniu swojej firmy.  

Jak wygląda dzień pracy założycielki Moiseum?

Jak duży jest Twój zespół?

1-10

O której wstajesz?

8:00

Jakie są Twoje poranne rytuały? 

kawa-mejle-sniadanie-praca

Pierwsza rzecz, którą robisz po przyjściu do pracy 

wszyscy pracujemy zdalnie. Można powiedzieć, że się witam na slacku 😉

Ile godzin dziennie pracujesz?

ok 9

Jak organizujesz spotkania, żeby zajmowały Ci mniej czasu? 

Staram się załatwiać rzeczy telefonicznie lub mejlowo, jeżeli nie ma wyjścia spotkania planuje jedno po drugim

Które zdanie lepiej opisuje Twoje podejście: 

✓ “To spotkanie zajmuje zbyt wiele czasu, ustalmy szczegóły mailowo”

  “Maile zajmują zbyt wiele czasu, ustalmy szczegóły na spotkaniu”

Wyeliminowanie jakiego nawyku zaoszczędziło Ci najwięcej czasu?

Długich lanczy

Jaka była najlepsza rada o zarządzaniu czasem, którą dostałaś? 

Nie było takiej

Pięć ostatnich rzeczy, które robisz przed snem 

trening – kolacja – kąpiel – książka/film – spanie

Zawsze znajduję czas na… 

spanie 😉

Jaka jest Twoja rada dla osób stawiających pierwsze kroki w biznesie? 

do roboty 😉

Analyst at Timepot

Skip to toolbar