Blog – TimePot

Wpis gościnny – Krzysztof Janik “Wycena przedsiębiorstwa/startupu”

Czym jest wycena przedsiębiorstwa? Wycena przedsiębiorstwa / startupu jest mierzalną formą odzwierciedlenia wartości zasobów przedsiębiorstwa, na podstawie wybranej metody wyceny przedsiębiorstwa. W poniższej publikacji przedstawię i pomogę Ci zrozumieć metody wyceny przedsiębiorstwa. Jakie są cele wyceny przedsiębiorstwa? Wycena przedsiębiorstwa / startupu jest przeprowadzana przed podjęciem decyzji o: pozyskaniu finansowania od Inwestorów, określeniu udziałów założycieli startupu zakupie biznesu / startupu. wejściu na rynek kapitałowy Wycena przedsiębiorstwa przeprowadzana jest również, gdy planowane jest przeprowadzenie postępowania układowego, upadłościowego lub likwidacyjnego czy w czasie podziału,

Continue Reading

Jak zarządzają czasem założyciele startupów, które odniosły sukces? – Martyna Zastawna

Kolejna bohaterka naszego cyklu jest urodzoną businesswomen. Mimo młodego wieku zdążyła już zdobyć kilka nagród w kategorii przedsiębiorczość. Jest m.in. laureatką plebiscytu Diament Kobiecego Biznesu 2017, zajęła 31. miejsce wśród najbardziej kreatywnych magazynu Brief oraz 1. miejsce w Pitch Contest podczas Start Up Day na Google Camp. Poznajcie Martynę Zastawną, to właśnie ona stoi za odnoszącą sukcesy firmą WoshWosh. Czym jest WoshWosh? To młoda polska firma, która jako pierwsza w Polsce i Europie zajęła się kompleksową odnową obuwia – łącznie

Continue Reading

Nowa rola w Timepot – Manager

Miło nam poinformować, że zakończyliśmy pracę nad nowym wdrożeniem w aplikacji. Od teraz, będąc administratorem konta, możesz nadać swoim użytkownikom uprawnienia managera. Co dają uprawnienia managera? Rola managera jest czymś pośrednim między uprawnieniami administratora a uprawnieniami zwykłego użytkownika. Pozwala monitorować zadania wykonywane przez innych użytkowników, daje wgląd w projekty oraz raporty czasowe wszystkich członków zespołu. Jednocześnie uprawnienia managera nie dają dostępu do danych finansowych firmy, które często stanowią informacje poufne. Dlatego możesz być pewny, że te dane będą mogły zobaczyć

Continue Reading

Timepot zintegrowany z Nozbe!

Nozbe

Użytkownicy aplikacji Nozbe, którzy chcą mierzyć czas swoich projektów mogą teraz w kilka sekund zintegrować swoje konto Nozbe z aplikacją Timepot. Obie aplikacje doskonale się uzupełniają. Nozbe umożliwia planowanie zadań, a Timepot dostarcza wartościowych raportów o czasie pracy i finansach projektów. Użytkownicy Nozbe, którzy skorzystają z integracji będą mogli wybierać projekty i zadania, nad którymi pracują w Nozbe, bezpośrednio z listy zadań i projektów w Timepocie. Czas każdego zadania, dodanego w Nozbe będzie mógł być mierzony w Timepocie bez konieczności

Continue Reading

Jak zarządzają czasem założyciele startupów, które odniosły sukces? – Zuza Stańska

zarządzanie czasem

Jako druga w naszym cyklu pojawia się Zuza Stańska, obecna na polskiej scenie startupowej od jej początków. Zuza jest założycielką Moiseum, które wprowadza muzea i instytucje kultury w świat hi-tech. Moiseum stoi za DailyArt, aplikacją, która ma ok. 450.000 użytkowników miesięcznie na całym świecie, a The Next Web wybrał ją jedną z najlepszych aplikacji edukacyjnych 2012 roku. Oprócz własnych produktów, firma Zuzy ma na koncie wiele projektów zrealizowanych m.in. dla  Muzeum Powstania Warszawskiego, Muzeum Historii Żydów Polskich czy Narodowego Archiwum

Continue Reading

Zyskaj pewność, że Twoja firma generuje zyski

Potrzebujesz informacji o obecnej sytuacji finansowej projektu fixed- price? Rozliczasz się w modelu time & materials i chcesz na bieżąco monitorować dochody? Potrzebujesz narzędzia, które wygeneruje raporty z postępów prac dla klienta? Chcesz porównywać opłacalność projektów prowadzonych w różnych walutach? Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania, to artykuł dla Ciebie. Dowiesz się z niego, jak na bieżąco monitorować i porównywać opłacalność projektów i jak Timepot może Ci w tym pomóc. Dlaczego ważne jest monitorowanie rentowności projektu? Prowadzenie własnej firmy wiąże

Continue Reading

Jak zarządzają czasem założyciele startupów, które odniosły sukces? – Piotr Słomian

zarządzanie czasem

To nasz pierwszy wpis w polskiej wersji bloga, dlatego postanowiliśmy zacząć od wysokiego C. Przygotowaliśmy dla Was serię mini wywiadów z założycielami polskich startupów, które odniosły sukces. W Timepocie zajmujemy się zarządzaniem czasem i właśnie tego dotyczyły pytania w naszej serii. Dowiecie się z nich jak planują swój dzień, jakie mają podejście do spotkań, a także jakie rady mają dla tych, którzy myślą o założeniu firmy. Wywiady będa publikowane cyklicznie na naszym blogu, a część z nich na mamstartup.pl Mamy

Continue Reading
Skip to toolbar